Η Έκθεση με τίτλο Ίχνη Παλίμψηστα, όπως γίνεται φανερό και από τον ίδιο τον τίτλο, πραγματεύεται, μέσα από τα έργα των νέων καλλιτεχνών, τα ίχνη επάλληλων εγγραφών και εικόνων τα οποία συνθέτουν ένα σύγχρονο εικαστικό πανόραμα.
O ενδιάθετος οπτικός ριζοσπαστισμός, η πιο χαρακτηριστική ποιότητα του «υψηλού» μοντερνιστικού ιδιώματος, ανιχνεύεται σήμερα όλο και πιο δύσκολα στην πληθωρική παραγωγή της σύγχρονης τέχνης.
Μετά τη δεκαετία του 1960, οι επιστήµες της ανθρώπινης αντίληψης έστρεψαν την προσοχή τους µε διαρκώς αυξανόµενη ένταση στη νοητική συγκρότηση του ατόµου.
Η ριζική αφαίρεση, η τέχνη που δηµιουργήθηκε από τους Malevich, Kandinsky, Mondrian, Rodchenko, Popova και πολλούς άλλους/ες, δηµιούργησε σεισµικές µεταβολές στην αυτοσυνείδηση της νεωτερικής τέχνης.